رونمایی از جلد سوم کتاب وصیت نامه کامل شهدای گیلان

مدیرکل بنیاد شهید گیلان از رونمایی جلد سوم کتاب وصیت نامه کامل شهدا خبر داد و گفت: ۳۰ درصد از شهدای گیلانی دارای وصیت نامه هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - عبدالله پاکاری با بیان اینکه فقط ۳۰ درصد از شهدای گیلانی دارای وصیت نامه هستند، گفت: در جلد سوم وصیتنامه شهدا ۱۰۰ وصیت نامه به ترتیب حروف الفبا و به صورت کامل همراه با تصویر و متن ویرایش شده در هر جلد وجود دارد.

به گفته او برنامه‌های پیش بینی شده برای نکوداشت روز جانباز و روز شهید امسال با عنوان شکوه ایثار برگزار خواهد شد.

همایش تجلیل از حسینیه‌های شاهد و ایثار و برترین‌های قرآنی شاهد و ایثارگر استان و رونمایی از مجموعه آثار فرهنگی تولید شده از جمله این برنامه‌ها است.

اکران جدیدترین فیلم‌های حوزه ایثار و شهادت و همچنین برگزاری نمایشگاه‌هایی با موضوع شهدا و جانبازان از دیگر برنامه‌های فرهنگی پیش بینی شده است.

برپایی مسابقات دوستانه ورزشی، آیین کاشت نهال به نیت شهدا و برگزاری مراسم گرامیداشت مقام شهدا با عنوان مهمانی لاله‌ها به صورت سراسری در تمامی شهرستان‌های استان از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید برای ایام گرامیداشت روز جانباز و شهدا است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان را از برنامه‌های مهم این ایام دانست.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.